Henkipaja
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Henkipaja

Henkisyydestä kaikille kiinnostuneille

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

yleisiä huomioita ravintoon

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1yleisiä huomioita ravintoon Empty yleisiä huomioita ravintoon Ke Joulu 28, 2016 2:16 pm

Admin

Admin

mä oon itse rikkonu teininä niveleni todella isolla viljamäärällä, kun treenailin. tärkeä huomio minkä antaisin on se, että alkaa kuunnella kroppaa, mitä se haluaa. esim. kaikki mitä olen kuullut kasvissyöjiltä lihan suhteen on aina se, että hitsi kun yhtäkkiä olikin loputon määrä energiaa, pää kirkas jne. jotkut tarvitsevat eläinperäisiä tuotteita paljon, jotkut eivät ollenkaan. toisin päin myös vähän kasviksia syövät virkistyvät kun syövät enemmän niitä. myös esim. mitkään paputuotteet ja pähkinät eivät ole lihankorvikkeita, aiheuttavat monelle todella vaikeita ongelmia. en edes muista ketään, joka söisi esim. runsaasti soijaa ja ei menisi joiltain osin vähän hitaalla. soija on karjarehu ja teolllisuustuote, ei ihmisravintoa, ja ennen se on aina fermentoitu merisuolalla, jossa on magnesiumkloridia, eikä se silloinkaan kaikille sovi. samoin , kaikki vaikuttaa kaikkeen.

ravinto on todella monimutkainen asia. jos on jokin vikana kropassa, ruokavalio olisi melkenipä puhdistettava täysin, ja sitten voi ootella muutaman vuoden tuloksia. nykyään syödään niin holtittomasti, eikä ole enää mitään tietoisuutta siitä, miten se vaikuttaa. on helpompi tuhota jotain kuin rakentaa se takaisin. nähdäkseni jokaisen olisi laitattava vähintään kymmeniä tunteja ravinnon opiskeluun, miten vilja vaikuttaa, maitotuotteet, lihatuotteet, kaikki eri ravinnot jne., lisäaineet jne. ja sitten etsiä, mikä toimii itselleen. kroppa parantaa itsensä, jos emme ole tiellä. yhdellä kasvissyöjällä oli kasvissyönnin ajan seitsemän vuotta todella voimakkaita kipuja, ne hävisivät, kun hän luki the meat fixin ja weston a. price foundationin suosituksia.

https://henkipaja.palstahaku.com

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa